Цінність бренду організації проговорили з кадровиками державних установ 09.10.2020

Привабливість бренду роботодавця нині відіграє визначальну роль для залучення кваліфікованих спеціалістів. А якими державні організації бачать потенційні кандидати на вакантні посади? Працівники різних держструктур відповідали на це питання під час п’ятого модуля навчальної програми “Рекрутинг у системі публічних фінансів”.

Зокрема, тренерка Світлана Котляревська порадила учасникам модулю задати працівникам наступні питання:
– Чому людина працює в організації?
– За яких умов працівник піде з компанії?
– Як працівник зрозумів, що ця організація підійде йому якнайкраще?

Відповіді на ці питання допоможуть кадровикам сформувати такий бренд організації, який сприятиме поширенню вакансій серед найбільш відповідних кандидатів.

Навчальна програма для рекрутерів фінансових установ втілюється у співпраці з GIZ Ukraine. Програма орієнтована на працівників служб управління персоналом таких фінансових установ як Міністерство фінансів, Рахункова палата, Державна аудиторська служба, Державна Казначейська Служба, Державна Митна Служба, Антимонопольний Комітет, Державна служба фінансового моніторингу та Державна податкова служба України.